[ppb_header size=»one» title=»Σχετικά Με Το Σεμινάριο» titlecolor=»#ffffff» slug=»» subtitle=»» width=»70″ textalign=»left» bgcolor=»#12203a» fontcolor=»#ffffff» padding=»70″ margin_top=»» margin_right=»» margin_bottom=»» margin_left=»» custom_css=»padding-bottom:40px !important;» ]Πως Θα Αξιοποιήσετε Τη Δύναμη Της Διαφήμισης Facebook & Instagram Ads Αποτελεσματικά Ώστε Να Αυξήσετε τις Πωλήσεις Σας[/ppb_header]
[ppb_text size=»one» title=»Text Contained Content» slug=»» width=»70″ textalign=»left» bgcolor=»#12203a» fontcolor=»#ffffff» padding=»40″ margin_top=»» margin_right=»» margin_bottom=»» margin_left=»» custom_css=»padding-top:0px !important;» ][one_third]
ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
Online μέσω Webinar
[/one_third]
[one_third]
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
Τρίτη
28 Απριλίου 2020
Ώρα: 6:00 μ.μ
[/one_third]
[one_third_last]
ΚΛΕΙΣΤΕ ΘΕΣΗ
[/one_third_last][/ppb_text]
[ppb_image_half_fullwidth size=»one» title=»Θέλετε να διαφημιστείτε σε Facebook & Instagram;» titlecolor=»#12203a» slug=»» subtitle=»Έξυπνα, Αποτελεσματικά, και με Σωστό Αξιόπιστο Τρόπο» image=»https://www.marketingseminars.gr/wp-content/uploads/2020/04/seminarSocial.jpg» height=»550″ parallax=»1″ align=»left» bgcolor=»» fontcolor=»» padding=»85″ margin_top=»» margin_right=»» margin_bottom=»» margin_left=»» custom_css=»» ]Τότε χρειάζεστε και έναν επαγγελματικό διαφημιστικό λογαριασμό Facebook Ads.
Τι θα κερδίσετε παρακολουθώντας το webinar:
[/ppb_image_half_fullwidth]
[ppb_image_half_fullwidth size=»one» title=»Live Workshop Βήμα-Βήμα!» titlecolor=»#12203a» slug=»» subtitle=»» image=»https://www.marketingseminars.gr/wp-content/uploads/2020/04/seminar3.jpg» height=»550″ parallax=»1″ align=»right» bgcolor=»» fontcolor=»» padding=»85″ margin_top=»» margin_right=»» margin_bottom=»» margin_left=»» custom_css=»» ]Κλείστε θέση στο webinar και δείτε step-by-step & σε πραγματικό χρόνο πώς δημιουργούμε έναν επαγγελματικό διαφημιστικό λογαριασμό στο Facebook & Instagram.
Πολλοί μπορεί να έχετε προσπαθήσει να προωθήσετε το Facebook και το Instagram σας χωρίς επαγγελματικά στημένη διαφήμιση.
Μπορεί να είχατε κάποια λίγα αποτελέσματα αλλά σας εγγυόμαστε ότι δεν έχετε χρησιμοποιήσει ούτε τις μισές από της δυνατότητες που σας δίνει το Facebook, μέσω ενός επαγγελματικού διαφημιστικού λογαριασμού, για να το μετατρέψετε σε ένα πραγματικά αποδοτικό εργαλείο πωλήσεων!
Όσοι από εσάς έχουν προσπαθήσει να δημιουργήσουν επαγγελματικό διαφημιστικό λογαριασμό αλλά «χάθηκαν στη μετάφραση», σας εγγυόμαστε ότι δεν χρειάζεται να έχετε γνώσεις πληροφορικής για να τον δημιουργήσετε.
Δείτε και δημιουργήστε ταυτόχρονα μαζί μας, μέσα σε 1 ώρα, τον λογαριασμό σας και ξεκινήστε με την πρώτη σας αποτελεσματική διαφήμιση.
Μαζί, θα δημιουργήσουμε την πρώτη σας καμπάνια με στόχο τις πωλήσεις, και θα δούμε πώς θα μετρήσετε τα αποτελέσματα αυτής της καμπάνιας, ώστε να μπορέσετε να αξιολογήσετε την απόδοσή της.[/ppb_image_half_fullwidth]
[ppb_image_half_fullwidth size=»one» title=»Ατζέντα Σεμιναρίου» titlecolor=»#12203a» slug=»» subtitle=»» image=»https://www.marketingseminars.gr/wp-content/uploads/2018/10/karolos-tsiligirian-seo-min.jpg» height=»550″ parallax=»1″ align=»left» bgcolor=»» fontcolor=»» padding=»85″ margin_top=»» margin_right=»» margin_bottom=»» margin_left=»» custom_css=»» ]Key Points του Webinar
Με την ολοκλήρωση του webinar θα είμαστε στη διάθεσή σας για να απαντήσουμε σε ερωτήσεις σας live, και εσείς, μέσα σε 2 ώρες, θα είστε πλέον σε θέση, να ξεκινήσετε την πρώτη σας επιτυχημένη διαφήμιση στον λογαριασμό σας![/ppb_image_half_fullwidth]
[ppb_header size=»one» title=»Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα ανακαλύψεις επίσης:» titlecolor=»#12203a» slug=»» subtitle=»» width=»70″ textalign=»left» bgcolor=»#ebebeb» fontcolor=»#2b2b2b» padding=»80″ margin_top=»» margin_right=»» margin_bottom=»» margin_left=»» custom_css=»padding-bottom:60px !important;» ]Ποια είναι τα βασικά Facebook Ads objectives
Ποιες είναι οι σωστές ρυθμίσεις για μια καμπάνια Facebook και Instagram
Για ποιο λόγο χωρίς την αξιοποίηση του Facebook Pixel βαδίζετε στα τυφλά και σπαταλάτε τα λεφτά σας
Πως ορίζουμε Facebook Catalog και που το αξιοποιούμε
Πώς αποκτάμε παραπάνω engagement, και πώς παραπάνω πωλήσεις
Η σημασία του 2-step Funnel
Εισαγωγή στο Remarketing και Dynamic Remarketing
[/ppb_header]
[ppb_countdown_image size=»one» title=»Δηλώστε συμμετοχή τώρα!» titlecolor=»#ffffff» slug=»» subtitle=»Οι θέσεις του σεμιναρίου είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας» date=»2020-04-28″ width=»100″ textalign=»center» background=»https://www.marketingseminars.gr/wp-content/uploads/2018/10/19417150_10155314667826878_2149052506302658861_o.jpg» background_position=»top» parallax=»1″ fontcolor=»#ffffff» bgcolor=»#0e5a76″ opacity=»50″ padding=»100″ margin_top=»» margin_right=»» margin_bottom=»» margin_left=»» custom_css=»» ]
[ppb_header size=»one» title=»Γιατί να το Παρακολουθήσεις; » titlecolor=»#012203″ slug=»» subtitle=»» width=»70″ textalign=»left» bgcolor=»#ffffff» fontcolor=»#2b2b2b» padding=»80″ margin_top=»» margin_right=»» margin_bottom=»» margin_left=»» custom_css=»padding-bottom:60px !important;» ][tg_accordion title=»Ποιους αφορά» close=»1″]
Το webinar αφορά άμεσα ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και επαγγελματίες οι οποίοι:
[/tg_accordion]
[tg_accordion title=»Ποιους δεν αφορά» close=»1″]
Το παρόν Σεμινάριο δεν είναι κατάλληλο για:
[/tg_accordion]
[tg_accordion title=»Επένδυση Σεμιναρίου» close=»1″]
Η επένδυση για την παρακολούθηση του Σεμιναρίου διαμορφώνεται στα 40€ (περιλαμβάνεται το ΦΠΑ).
[/tg_accordion][/ppb_header]
[ppb_header size=»one» title=»Ομιλητές» titlecolor=»#012203″ slug=»» subtitle=»Στελέχη της GIM – Greek Internet Marketing» width=»100″ textalign=»center» bgcolor=»» fontcolor=»» padding=»0″ margin_top=»20″ margin_right=»» margin_bottom=»60″ margin_left=»» custom_css=»» ][/ppb_header]
[ppb_speaker_grid size=»one» title=»Title» slug=»» columns=»3″ speakercat=»fbads-webinar» items=»0″ effect=»bw» margin_top=»» margin_right=»» margin_bottom=»» margin_left=»» custom_css=»» ]
[ppb_header size=»one» title=»Δηλώστε Συμμετοχή» titlecolor=»#012203″ slug=»» subtitle=»Κλείστε άμεσα και online το εισιτήριο σας» width=»100″ textalign=»center» bgcolor=»» fontcolor=»» padding=»0″ margin_top=»150″ margin_right=»» margin_bottom=»60″ margin_left=»» custom_css=»» ][/ppb_header]
[ppb_ticket size=»one» title=»Title» slug=»» columns=»2″ highlightcolor=»» button_bgcolor=»» padding=»40″ margin_top=»» margin_right=»» margin_bottom=»100″ margin_left=»» custom_css=»» ]
[ppb_header size=»one» title=»FAQs» titlecolor=»#171717″ slug=»» subtitle=»» width=»70″ textalign=»left» bgcolor=»#ffffff» fontcolor=»#2b2b2b» padding=»80″ margin_top=»» margin_right=»» margin_bottom=»50″ margin_left=»» custom_css=»padding-bottom:60px !important;» ][tg_accordion title=»Με ενδιαφέρει το Σεμινάριο» close=»1″]
Είναι δεδομένο ότι η κάθε είδους επένδυση, μικρή ή μεγάλη, για να είναι κερδοφόρα χρειάζεται να αποδώσει τα χρήματά της πολλαπλά. Η κάθε επένδυση δεν κρίνεται απλώς από το πόσα χρήματα επενδύσατε, αλλά από το πόσα λαμβάνετε ως απόδοση.
Για να διαπιστώσετε αν η επένδυση για το Σεμινάριο είναι χαμηλή ή υψηλή, αναρωτηθείτε τα εξής:
Η απάντηση στο πόσα χρήματα μπορείτε να κερδίσετε & / ή να εξοικονομήσετε είναι βέβαια διαφορετική για κάθε επιχείρηση.
Ένα όμως είναι σίγουρο: Περισσότερα – πολύ περισσότερα – από την επένδυση του Σεμιναρίου.
[/tg_accordion]
[tg_accordion title=»Οι εισηγητές έχουν πείρα στον πραγματικό κόσμο των επιχειρήσεων ή θα μιλήσουν θεωρητικά;» close=»1″]
Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό ερώτημα το οποίο όλοι μας χρειάζεται να αναρωτηθούμε. Είναι σημαντικό να είμαστε επιλεκτικοί στις πηγές μας, ώστε να αποκομίζουμε το περισσότερο όφελος στα πεδία γνώσης που μας αφορούν.
Ανατρέχοντας στις πληροφορίες σχετικά με τους εισηγητές, θα διαπιστώσετε το εξής:
Όλοι οι εισηγητές του Σεμιναρίου είναι αποδεδειγμένα έμπειροι στο αντικείμενο του Internet Marketing. Η κύρια απασχόλησή τους καθημερινά είναι η αύξηση της κερδοφορίας επιχειρήσεων και επαγγελματιών. Η εισήγηση σεμιναρίων ΔΕΝ αποτελεί τη βασική πηγή εισοδήματός των εισηγητών.
[/tg_accordion]
[tg_accordion title=»Ενδιαφέρον Σεμινάριο, αλλά έχω ήδη δεσμεύσει το χρόνο μου. Δεν έχω το χρόνο να το παρακολουθήσω.» close=»1″]
Οι προτεραιότητες του κάθε ατόμου είναι διαφορετικές. Φυσικά, ο καθένας γνωρίζει τι είναι σημαντικό για τον ίδιο και τι όχι. Υπάρχουν πράγματα στη ζωή η αξία των οποίων δε μετράται με χρήματα ή με χρόνο.
Μιλώντας όμως αυστηρά για το κομμάτι της δουλειάς σας, υπάρχει πιο σημαντική προτεραιότητα από το να γίνετε παραγωγικότεροι, αποτελεσματικότεροι, πιο στρατηγικοί και πιο κερδοφόροι;
[/tg_accordion]
[tg_accordion title=»Δε νομίζω ότι με αφορά. Κάνω μόνος/η μου το marketing στην επιχείρησή μου.» close=»1″]
Συγχαρητήρια! Το marketing όντως είναι μία από τις σημαντικότερες δραστηριότητες μιας επιχείρησης και φυσικά δεν πρέπει να το αφήνουμε στα χέρια ανθρώπων οι οποίοι δεν γνωρίζουν. Κανείς δεν γνωρίζει καλύτερα την επιχείρησή σας από εσάς.
Υπάρχουν όμως άνθρωποι οι οποίοι γνωρίζουν πώς να επικοινωνήσουν καλύτερα, πιο στρατηγικά και με τον καλύτερο συνδυασμό μέσων το μήνυμα σας, αφού πληροφορηθούν βέβαια για την επιχείρησή σας.
Όχι γιατί είναι εξυπνότεροι, αλλά γιατί το έχουν κάνει περισσότερες φορές και γνωρίζουν τι δουλεύει και τι όχι. Αυτή είναι η δουλειά τους. Μπορούν να σας βοηθήσουν ώστε το marketing σας να γίνει πιο αποτελεσματικό.
[/tg_accordion][/ppb_header]